Έργα
286 εκατ. ευρώ φιλοδοξεί να δημοπρατήσει, έως τα τέλη του έτους, η
ΕΡΓΟΣΕ. Πρόκειται για 4 έργα, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν από
Προγράμματα της περιόδου 2014-2020 (Ε.Π. Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α., Π.Ε.Π. και CEF).
Επιμέλεια: Μ. Δημητρίου
Ειδικότερα, τα έργα αυτά αφορούν τα εξής:
-«Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (ΣΣΑ) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων».
Είναι συνολικού προϋπολογισμού 122 εκατ. ευρώ και τα τεύχη δημοπράτησης έχουν υποβληθεί για έγκριση στην αρμόδια Διαχειριστική Αρχή.
-«Κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτίρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος) επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανικών εγκαταστάσεων Σήραγγας Παναγοπούλας για τη Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή από χ.θ. 91+500 – 123+500 στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος».
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ. Τα τεύχη δημοπράτησης ολοκληρώνονται με την αλλαγή των τιμολογίων που έγινε στις 19 Μαΐου 2017 (ΦΕΚ 1746/Β/19 05 2017).
-«Εργασίες ηλεκτροκίνησης της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη Α.Δ. 1506».
Το έργο είναι προϋπολογισμού 60 εκατ. ευρώ, με τα τεύχη δημοπράτησης να ολοκληρώνονται με την αλλαγή των τιμολογίων που έγινε στις 19 Μαΐου 2017 (ΦΕΚ 1746/Β/19 05 2017).
-«Κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και etcs I1 της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα Α.Δ. 732».
Το έργο είναι προϋπολογισμού 44,15 εκατ. ευρώ και τα τεύχη δημοπράτησης ολοκληρώνονται με την αλλαγή των τιμολογίων που έγινε στις 19 Μαΐου 2017 (ΦΕΚ 1746/Β/19 05 2017).
Στο επενδυτικό πρόγραμμα που υλοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ, σύμφωνα με την εταιρεία, βασική προτεραιότητα αποτελεί η ολοκλήρωση του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη/Προμαχώνας (ΠΑΘΕ/Π).
Ειδικότερα, τα έργα αυτά αφορούν τα εξής:
-«Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (ΣΣΑ) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων».
Είναι συνολικού προϋπολογισμού 122 εκατ. ευρώ και τα τεύχη δημοπράτησης έχουν υποβληθεί για έγκριση στην αρμόδια Διαχειριστική Αρχή.
-«Κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτίρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος) επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανικών εγκαταστάσεων Σήραγγας Παναγοπούλας για τη Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή από χ.θ. 91+500 – 123+500 στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος».
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ. Τα τεύχη δημοπράτησης ολοκληρώνονται με την αλλαγή των τιμολογίων που έγινε στις 19 Μαΐου 2017 (ΦΕΚ 1746/Β/19 05 2017).
-«Εργασίες ηλεκτροκίνησης της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη Α.Δ. 1506».
Το έργο είναι προϋπολογισμού 60 εκατ. ευρώ, με τα τεύχη δημοπράτησης να ολοκληρώνονται με την αλλαγή των τιμολογίων που έγινε στις 19 Μαΐου 2017 (ΦΕΚ 1746/Β/19 05 2017).
-«Κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και etcs I1 της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα Α.Δ. 732».
Το έργο είναι προϋπολογισμού 44,15 εκατ. ευρώ και τα τεύχη δημοπράτησης ολοκληρώνονται με την αλλαγή των τιμολογίων που έγινε στις 19 Μαΐου 2017 (ΦΕΚ 1746/Β/19 05 2017).
Στο επενδυτικό πρόγραμμα που υλοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ, σύμφωνα με την εταιρεία, βασική προτεραιότητα αποτελεί η ολοκλήρωση του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη/Προμαχώνας (ΠΑΘΕ/Π).
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου