Σε παράλληλες διαπραγματεύσεις με τις ανταγωνίστριές της, Alstom και Bombardier βρίσκεται η γερμανική Siemens για πιθανές συγχωνεύσεις ή δημιουργία κοινοπραξίας.
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Στο εναλλακτικό σενάριο, όπου συμμετέχει και η Alstom, η Siemens θα μεταφέρει τις σιδηροδρομικές της δραστηριότητες στο γαλλικό όμιλο και θα γίνει μέτοχος της Alstom, αναφέρει η πηγή στο Reuters.
Ωστόσο, άτομο από την πλευρά της Alstom δηλώνει ότι “συνεργαζόμενη με τη γαλλική εταιρεία, η Siemens προσπάθησε να πάρει το πάνω χέρι στις συζητήσεις με τη Bombardier“.
Σύμφωνα με το πρόσωπο αυτό, “η Bombardier εξακολουθεί να είναι η πιο πιθανή επιλογή προς συγχώνευση”.
Πάντως, τόσο η Siemens, όσο και στελέχη της καναδικής Bombadier αρνήθηκαν να σχολιάσουν τα δημοσιεύματα.
Την είδηση μετέφερε το Reuters, επικαλούμενο καλά πληροφορημένη πηγή, σημειώνοντας μάλιστα ότι η οποιαδήποτε απόφαση της Siemens θα ανακοινωθεί εντός ολίγων ημερών.
Η είδηση δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς οι συγχωνεύσεις στον
σιδηροδρομικό κλάδο αποτελούν τάση τα τελευταία χρόνια, με τις εταιρείες
αφενός να επιδιώκουν να περιορίσουν το κόστος τους και αφετέρου τις
σιδηροδρομικές εταιρείες της Δύσης να προσπαθούν να ανταγωνιστούν την
κινεζική CRRC.
Δεν είναι η πρώτη φορά, πάντως, που οι τρεις κύριοι ανταγωνιστές της CRRC, Bombardier, Siemens και Alstom “κάθονται” στο ίδιο τραπέζι, προσπαθώντας να διευθετήσουν τις διαφορές τους και να συγχωνεύσουν τις δραστηριότητές τους.
Η ίδια πηγή αναφέρει στο Reuters ότι,
τον περασμένο Ιούλιο, οι Bombardier και Siemens διεξήγαγαν
διαπραγματεύσεις για τη συγχώνευση των σιδηροδρομικών τους
δραστηριοτήτων.Στο εναλλακτικό σενάριο, όπου συμμετέχει και η Alstom, η Siemens θα μεταφέρει τις σιδηροδρομικές της δραστηριότητες στο γαλλικό όμιλο και θα γίνει μέτοχος της Alstom, αναφέρει η πηγή στο Reuters.
Ωστόσο, άτομο από την πλευρά της Alstom δηλώνει ότι “συνεργαζόμενη με τη γαλλική εταιρεία, η Siemens προσπάθησε να πάρει το πάνω χέρι στις συζητήσεις με τη Bombardier“.
Σύμφωνα με το πρόσωπο αυτό, “η Bombardier εξακολουθεί να είναι η πιο πιθανή επιλογή προς συγχώνευση”.
Πάντως, τόσο η Siemens, όσο και στελέχη της καναδικής Bombadier αρνήθηκαν να σχολιάσουν τα δημοσιεύματα.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου