Σοβαρά ζητήματα λειτουργίας έχουν προκύψει τον τελευταίο καιρό στο σταθμό Λαρίσης, με αποτέλεσμα οι ουρές και ο εκνευρισμός επιβατών και υπαλλήλων να αποτελούν πλέον καθημερινό φαινόμενο.
Όπως πληροφορηθήκαμε από αξιόπιστη πηγή, στα πλαίσια αναδιοργάνωσης του σταθμού που αποφάσισε η διοίκηση, μειώθηκε περαιτέρω το προσωπικό, ενώ άλλαξε και η χωροταξική του διάταξη. Αυτό έφερε σαν αποτέλεσμα ένα πραγματικό αλαλούμ μεταξύ των επιβατών, μιας και όλα τα γκισέ εκδίδουν πλέον εισιτήρια για όλους τους προορισμούς. Έτσι λοιπόν επιβάτες για τον κεντρικό άξονα περιμένουν στην ίδια ουρά με τους επιβάτες του αστικού ιστού, δημιουργώντας ένταση, καθυστερήσεις και διαμαρτυρίες.
Όπως μας επισήμανε η πηγή μας, πριν λίγα χρόνια στον σταθμό εργάζονταν 42 υπάλληλοι, ενώ τώρα έχουν απομείνει 15 μόνο εργαζόμενοι...
Παράλληλα υπάρχουν καταγγελίες για μη σωστή διαχείριση του προσωπικού από συγκεκριμένους υπευθύνους του σταθμού, γεγονός που δημιουργεί εντάσεις και αντιπαραθέσεις μεταξύ των εργαζομένων. Όπως μας καταγγέλλεται, κλίμα εκφοβισμού του προσωπικού καλλιεργείται από συγκεκριμένους ανθρώπους, κυρίως πάνω σε εργασιακά θέματα, καθώς και σε θέματα προγραμματισμού εργασίας και κυκλωμάτων! Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν πως οι συγκεκριμένοι άνθρωποι βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία προκειμένου να "διευκολύνουν" μία πιθανή πρακτόρευση του κεντρικού σταθμού της χώρας.
Είτε πάντως πρόκειται για ανικανότητα διαχείρισης, είτε πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο, θα πρέπει αυτοί που έχουν την κεντρική ευθύνη της διαχείρισης των σημείων πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προβούν σε όλες τις ενέργειες που απαιτούνται προκειμένου να λειτουργήσει ο κεντρικός σταθμός όπως ακριβώς πρέπει και να μην επιτρέψουν σε κανέναν να δημιουργήσει συνθήκες απώλειας του σταθμού. Είναι αυτονόητο πως αν δεν το πράξουν, θα έχουν και το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης που θα προκύψει!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου