Μία θετική εξέλιξη καταγράφηκε στο
σιδηροδρομικά δρώμενα της Πελοποννήσου καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες του
ypodomes.com αποφασίστηκε να ξεκινήσει η εκπόνηση μελέτης βιωσιμότητας
για την επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο.
Αυτό επετεύχθη ύστερα από συνάντηση του
Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνου Βούρδα με
βουλευτές και φορείς της περιοχής, μεταξύ των οποίων ο Γιάννης Μανιάτης
και ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος.
Το μεγάλο στοίχημα από τη μελέτη αυτή
είναι να καταφέρει να λειτουργήσει και πάλι η μετρική γραμμή που έκλεισε
το 2010 και στην Κόρινθο με μία μετεπιβίβαση ο επιβάτης να μπορεί να
κατευθυνθεί προς Αθήνα ή προς Πάτρα.
Να θυμίσουμε πως η γραμμή είχε
εκσυγχρονιστεί κοστίζοντας περίπου 80εκατ.ευρώ. Σύμφωνα με στοιχεία του
ΟΣΕ με ένα κονδύλι 3εκατ.ευρώ η γραμμή θα μπορούσε και πάλι να τεθεί σε
λειτουργία.
Ερώτημα βέβαια αποτελεί ο νέος
παράγοντας που ακούει στο όνομα Trenitalia καθώς οι Ιταλοί θα πρέπει
ακόμα και αν η γραμμή τεθεί και πάλι σε λειτουργία αν αξίζει με
οικονομικούς όρους να δρομολογήσουν (και τι τρένα άραγε;) αμαξοστοιχίες
από την Κόρινθο μέχρι το Ναύπλιο.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου