Σε "έκσταση" ο τέως υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης μετά και την απόφαση της ευρωπαϊκής επιτροπής για τα δήθεν χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, ο οποίος κατά την διάρκεια της θητείας του στο υπουργείο φρόντισε να φορτώσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με δυσβάσταχτα χρέη προκειμένου να ανοίξει διάπλατα τον δρόμο της ιδιωτικοποίησης, σπεύδει να πανηγυρίσει και να μαλώσει ταυτόχρονα την κυβέρνηση, μην τυχόν και καθυστερήσει την ολοκλήρωση του ξεπουλήματος της κρατικής περιουσίας στο ιταλικό Δημόσιο...
Ο πρωτεργάτης και εμπνευστής του ξεπουλήματος της κρατικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν κρατάει ούτε τα προσχήματα, φοβούμενος ίσως ότι θα χάσει τον τίτλο του "πατέρα" της ιδιωτικοποίησης!
Δεν νομίζουμε να υπάρχει κανείς πλέον που να έχει αμφιβολίες για το ποιος ιδεολογικός ή και κομματικός χώρος ευθύνεται για την παράδοση κρατικής περιουσίας σε ξένα συμφέροντα...
"Η
απόφαση της Κομισιόν για κλείσιμο του φακέλου του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις αφαιρεί κάθε δικαιολογία από την
κυβέρνηση για καθυστέρηση στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ" τονίζει ο
Αντιπρόεδρος της ΝΔ, βουλευτής Β’ Αθήνας, Κωστής Χατζηδάκη.
Όπως αναφέρει, το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ ξεκίνησε το καλοκαίρι του
2008, όταν ήταν ο ίδιος Υπουργός Μεταφορών. "Την περίοδο 2012-14 έγιναν
όλες οι αναγκαίες κινήσεις προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη
διευθέτηση του ζητήματος των κρατικών ενισχύσεων, ενώ παράλληλα
προχώρησε η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης. Θυμίζω ότι οι κρατικές
ενισχύσεις -για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1,08 δισ. ευρώ- σε περίπτωση που δεν
λυνόταν το πρόβλημα έπρεπε να επιστραφούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Δημόσιο,
με προφανές το αδιέξοδο για την εταιρία".
Ο κ. Χατζηδάκης εκφράζει την ελπίδα του ότι η κυβέρνηση, "που είδε από
την αρχή με καχυποψία το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ και την
ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάνοντας άμυνα οπισθοφυλακών για το
τελευταίο θέμα, θα προχωρήσει αμέσως στην υπογραφή της σύμβασης με την
Trenitalia. Εξέλιξη που θα συντελέσει στο να ανέβει κατηγορία η
ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παράλληλα, ελπίζω να μην επιμείνει το Υπουργείο Υποδομών και
Μεταφορών στην ιδέα για δημιουργία δεύτερης κρατικής εταιρίας
σιδηροδρομικών μεταφορών. Πού θα βρει, άλλωστε, τα λεφτά; Εύχομαι,
επίσης, η κυβερνητική απροθυμία να μην υπονομεύσει την ιδιωτικοποίηση
της ΕΕΣΤΥ (Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού), που είναι
κρίσιμη για το σχέδιο εξυγίανσης".
Τέλος ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, έχοντας προσωπικά για χρόνια ενεργό
συμμετοχή σε όλες αυτές τις διαδικασίες, εκφράζει την ικανοποίησή του
για τη θετική εξέλιξη που φαίνεται να έχει αυτό το μεγάλο πρόβλημα για
τη χώρα. "Και πιστεύω ότι ένα καινούριο κεφάλαιο μπορεί να ανοίξει για
τον ελληνικό σιδηρόδρομο".
Πηγή: capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου