Επιστολή
απέστειλε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών στη διοίκηση της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην οποία, μεταξύ άλλων, θέτει ερωτήματα, σχετικά με τη
διεξαγωγή των δρομολογίων που υπάγονται σε καθεστώς κρατικής επιδότησης.
Ειδικότερα, η ΠΟΣ ερωτά τα ακόλουθα:
-Πραγματοποιούνται όλα τα δρομολόγια ΥΔΥ;
-Γιατί δεν παρουσιάζετε τα φύλλα πορείας των αμαξοστοιχιών ΥΔΥ;
-Αποδίδετε στην ΕΕΣΣΤΥ τα ποσά που προβλέπονται στη διεταιρική σύμβαση για τη βασική συντήρηση και εμπεριέχουν όλα τα δρομολόγια ΥΔΥ;
-Αποδίδετε στον ΟΣΕ τα τέλη χρήσης που προβλέπονται για όλα τα δρομολόγια, καθώς σύμφωνα με τα όσα δηλώνετε αποζημιώνεστε από το ελληνικό Δημόσιο στο ακέραιο, δηλαδή 50 εκατομμύρια ευρώ;
-Γιατί ο ΟΣΕ και η Διεύθυνση Κυκλοφορίας σιωπά; Υπάρχει τέτοιο ζήτημα, ή το διαψεύδει;
«Οφείλουν όλες οι εταιρείες πολύ περισσότερο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δώσουν σαφείς απαντήσεις για τ’ ανωτέρω, καθώς επίσης και το αν είναι αληθή τα όσα αναφέρονται ότι δηλαδή μέρος των δρομολογίων ΥΔΥ έχουν περικοπεί από τον Αύγουστο του 2016, ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εισέπραττε από το Δημόσιο ολόκληρο το ποσό.
Αν αυτό αληθεύει, τότε προκύπτει μείζον ζήτημα για τα κέρδη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, περίπου 25 εκατομμύρια ευρώ που μαζί με την εταιρεία περιήλθαν στην κατοχή των νέων ιδιοκτητών», επισημαίνεται στην επιστολή.
-Πραγματοποιούνται όλα τα δρομολόγια ΥΔΥ;
-Γιατί δεν παρουσιάζετε τα φύλλα πορείας των αμαξοστοιχιών ΥΔΥ;
-Αποδίδετε στην ΕΕΣΣΤΥ τα ποσά που προβλέπονται στη διεταιρική σύμβαση για τη βασική συντήρηση και εμπεριέχουν όλα τα δρομολόγια ΥΔΥ;
-Αποδίδετε στον ΟΣΕ τα τέλη χρήσης που προβλέπονται για όλα τα δρομολόγια, καθώς σύμφωνα με τα όσα δηλώνετε αποζημιώνεστε από το ελληνικό Δημόσιο στο ακέραιο, δηλαδή 50 εκατομμύρια ευρώ;
-Γιατί ο ΟΣΕ και η Διεύθυνση Κυκλοφορίας σιωπά; Υπάρχει τέτοιο ζήτημα, ή το διαψεύδει;
«Οφείλουν όλες οι εταιρείες πολύ περισσότερο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δώσουν σαφείς απαντήσεις για τ’ ανωτέρω, καθώς επίσης και το αν είναι αληθή τα όσα αναφέρονται ότι δηλαδή μέρος των δρομολογίων ΥΔΥ έχουν περικοπεί από τον Αύγουστο του 2016, ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εισέπραττε από το Δημόσιο ολόκληρο το ποσό.
Αν αυτό αληθεύει, τότε προκύπτει μείζον ζήτημα για τα κέρδη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, περίπου 25 εκατομμύρια ευρώ που μαζί με την εταιρεία περιήλθαν στην κατοχή των νέων ιδιοκτητών», επισημαίνεται στην επιστολή.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου