Κύριε Πρόεδρε,
Κύριε Σύμβουλε,
Στο έγγραφό σας με αριθ.πρωτ. 16617/18/Δ2 της 19 Μαρτίου 2018, που λάβαμε ως απάντηση στο δικό μας έγγραφο, καιι στα όσα δηλώνετε - που εμπεριέχουν εκτός από ειρωνεία, ανακρίβειες και συστάσεις προς την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών - σας απαντούμε τα κάτωθι:
Κύριε Σύμβουλε, συστάσεις με το ύφος του εγγράφου σας σε άλλες χρονικές περιόδους στη χώρα μας έκαναν τα εντεταλμένα όργανα της Χωροφυλακής. Τακτικές που σήμερα η Δημοκρατία μας τις έχει καταδικάσει και τις έχει αποβάλλει. Όσο για το αν εξακολουθούμε να εκπροσωπούμε τους εργαζόμενους και ποιους, είστε αναρμόδιος να το κρίνετε. Οι εργαζόμενοι δεν χρειάζονται υποδείξεις και ειδικά από τους εργοδότες για το ποιος θα τους εκπροσωπεί.
Προφανώς γνωρίζετε ότι η επίσημη ιστοσελίδα κάθε δημόσιας υπηρεσίας δεν είναι ανυπόγραφη και δεσμεύει τη Διοίκησή της, όπως στην περίπτωσή μας δεσμεύει τη Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ. Η αναφορά σας λοιπόν, για δήθεν ανυπόγραφες αναρτήσεις, ίσως να αφορά κανόνες μια άλλης δημοκρατίας όπως εσείς τη φαντάζεστε.
Ως Καθηγητής με ανώτερη μόρφωση, προφανώς θα έπρεπε να αντιληφθείτε ότι δεν υιοθετήσαμε τίποτα,παρά μόνο διαβιβάσαμε τα όσα αναρτήθηκαν επισήμως από την ΕΕΣΣΤΥ. Η προσπάθειά σας να παρουσιάσετεότι το γραπτό κείμενό μας εξάγει αυθαίρετα συμπεράσματα, μόνο δόλο μπορεί να υποκρύπτει.
Παρά τα όσα αναφέρετε, αποφεύγετε επιμελώς ν΄απαντήσετε στα ερωτήματα του εγγράφου μας. Σας ξαναρωτάμε λοιπόν:
• Πραγματοποιούνται όλα τα δρομολόγια ΥΔΥ;
• Γιατί δεν παρουσιάζετε τα φύλλα πορείας των αμαξοστοιχιών ΥΔΥ;
• Αποδίδετε
στην ΕΕΣΣΤΥ τα ποσά που προβλέπονται στη διεταιρική σύμβαση για τη
βασική συντήρηση και εμπεριέχουν όλα τα δρομολόγια ΥΔΥ;
• Αποδίδετε
στον ΟΣΕ τα τέλη χρήσης που προβλέπονται για όλα τα δρομολόγια καθώς
σύμφωνα με τα όσα δηλώνετε αποζημιώνεστε από το Ελληνικό Δημόσιο στο
ακέραιο, δηλαδή 50 εκατομμύρια ευρώ;
• Γιατί ο ΟΣΕ και η Διεύθυνση Κυκλοφορίας σιωπά; Υπάρχει τέτοιο ζήτημα, ή το διαψεύδει;
Οφείλουν όλες οι εταιρείες πολύ περισσότερο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δώσουν σαφείς απαντήσεις για τ’ανωτέρω, καθώς επίσης και το αν είναι αληθή τα όσα αναφέρονται ότι δηλαδή μέρος των δρομολογίων ΥΔΥ έχουν περικοπεί από τον Αύγουστο του 2016, ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εισέπραττε από το Δημόσιο ολόκληρο το ποσό. Αν αυτό αληθεύει, τότε προκύπτει μείζον ζήτημα για τα κέρδη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, περίπου 25 εκατομμύρια ευρώ που μαζί με την εταιρεία περιήλθαν στην κατοχή των νέων ιδιοκτητών.
Όσον αφορά την εκποίηση του Δημόσιου πλούτου στη χώρα μας – που μέσα σε αυτή την εκποίηση εμπίπτει και ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος - γνωρίζουμε πολύ καλά αυτά που έχουν αποφασιστεί διαχρονικά από όλες τις Κυβερνήσεις. Γνωρίζετε κι εσείς ότι είμαστε κάθετα αντίθετοι με τον τεμαχισμό και την ιδιωτικοποίηση του Σιδηρόδρομου.
Προβάλλουμε έναν ΣΥΓΧΡΟΝΟ – ΕΝΙΑΙΟ – ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ και θα αγωνιζόμαστε γι΄αυτό με κάθε μέσο και με κάθε τρόπο.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΠΑΝ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου