Νέα παράταση, αυτή τη φορά για
την 6η Μαρτίου, πήρε ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ,
της εταιρείας του ομίλου του ΟΣΕ που διαχειρίζεται τις επισκευαστικές
βάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου.
Η διαδικασία «σέρνεται» από τον Σεπτέμβριο του 2013 και η τελευταία προθεσμία για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών είχε οριστεί από το ΤΑΙΠΕΔ για τις 14 Φεβρουαρίου.
Η αλλαγή έγινε ύστερα από αίτημα της Ferrovie dello Stato, που έχοντας εξασφαλίσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δηλώσει και δημοσίως ότι επιθυμεί να συμπληρώσει το χαρτοφυλάκιό της στην Ελλάδα με την ΕΕΣΣΤΥ, που της είναι απαραίτητη για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού.
Φαίνεται πάντως ότι οι Ιταλοί θα είναι οι μόνοι ενδιαφερόμενοι, αφού η Skoda έχει αποχωρίσει από τη διαδικασία.
Η ΕΕΣΣΤΥ είχε αποσχιστεί από τον ΟΣΕ το 2013 και μεταβιβάστηκε στο ΤΑΙΠΕΔ για να προχωρήσει η 30ετής παραχώρησή της σε ιδιώτες.
Πήρε «προίκα» τις εννέα βασικές επισκευαστικές βάσεις του δικτύου σε Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Λάρισα, Πάτρα, Καλαμάτα, Πύργο, Αλεξανδρούπολη και Διακοφτό, με συνολική επιφάνεια 290 στρέμματα.
Η διοίκηση της εταιρείας, επικαλούμενη έκθεση ορκωτών λογιστών, υπολογίζει την αξία των περιουσιακών στοιχείων σε 14 εκατ. ευρώ και τα αποθεματικά σε 36 εκατ. ευρώ.
Τρία σχήματα εκδήλωσαν την περασμένη Παρασκευή ενδιαφέρον για τη μαρίνα της Χίου. Η τουριστική «Κάσος», που διεκδικεί και τον Αλιμο, μια κοινοπραξία που διαχειρίζεται τη μαρίνα του Ακτιου, καθώς και μια ομάδα ομογενών από τη Νέα Υόρκη.
Η διαδικασία «σέρνεται» από τον Σεπτέμβριο του 2013 και η τελευταία προθεσμία για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών είχε οριστεί από το ΤΑΙΠΕΔ για τις 14 Φεβρουαρίου.
Η αλλαγή έγινε ύστερα από αίτημα της Ferrovie dello Stato, που έχοντας εξασφαλίσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δηλώσει και δημοσίως ότι επιθυμεί να συμπληρώσει το χαρτοφυλάκιό της στην Ελλάδα με την ΕΕΣΣΤΥ, που της είναι απαραίτητη για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού.
Φαίνεται πάντως ότι οι Ιταλοί θα είναι οι μόνοι ενδιαφερόμενοι, αφού η Skoda έχει αποχωρίσει από τη διαδικασία.
Η ΕΕΣΣΤΥ είχε αποσχιστεί από τον ΟΣΕ το 2013 και μεταβιβάστηκε στο ΤΑΙΠΕΔ για να προχωρήσει η 30ετής παραχώρησή της σε ιδιώτες.
Πήρε «προίκα» τις εννέα βασικές επισκευαστικές βάσεις του δικτύου σε Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Λάρισα, Πάτρα, Καλαμάτα, Πύργο, Αλεξανδρούπολη και Διακοφτό, με συνολική επιφάνεια 290 στρέμματα.
Η διοίκηση της εταιρείας, επικαλούμενη έκθεση ορκωτών λογιστών, υπολογίζει την αξία των περιουσιακών στοιχείων σε 14 εκατ. ευρώ και τα αποθεματικά σε 36 εκατ. ευρώ.
Τρία σχήματα εκδήλωσαν την περασμένη Παρασκευή ενδιαφέρον για τη μαρίνα της Χίου. Η τουριστική «Κάσος», που διεκδικεί και τον Αλιμο, μια κοινοπραξία που διαχειρίζεται τη μαρίνα του Ακτιου, καθώς και μια ομάδα ομογενών από τη Νέα Υόρκη.
https://www.efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου