Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Εξασθένησε, επί του παρόντος, το ρουμανικό ενδιαφέρον για σιδηροδρομική άδεια


Στη συνέχεια ακούστηκε ότι οι εν λόγω δικηγόροι εκπροσωπούσαν ρουμανική εταιρεία.
Έκτοτε δεν επανήλθαν.
Ωστόσο, με την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα και τη διαφαινόμενη άνοδο του
εμπορευματικού έργου, σε συνδυασμό με την τροχοδρόμηση, πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, των ιδιωτικών Rail Cargo Logistics Goldair και Pearl με δικές τους μηχανές έλξης, θεωρείται σίγουρο ότι κι άλλοι πιθανοί επενδυτές θα «χτυπήσουν την πόρτα» της ΡΑΣ.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου