Ανυπόμονοι πλέον οι επιβάτες στην Ελλάδα αναμένουν τα λευκά και κόκκινα βέλη των Ιταλών για να νιώσουν κι αυτοί λίγο ευρωπαίοι στο ταξίδι τους! Το γεγονός βέβαια ότι οι τεχνικές προδιαγραφές των συγκεκριμένων αμαξοστοιχιών έχουν ζητήματα όσον αφορά την υποδομή μας, αυτό είναι μία μικρή λεπτομέρεια.
Αρκεί να δώσουμε στον κόσμο να νιώσει πως τώρα που ιδιωτικοποιήθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όλα θα πάνε καλύτερα.
Φυσικά χαιρόμαστε κι εμείς με την πρόοδο αυτή! Το μόνο που μας ανησυχεί ελαφρώς και καλούμε τους Ιταλούς ιδιοκτήτες να επιλύσουν τάχιστα, είναι πως προτού φέρουν τρένα ταχύτατα και σύγχρονα, να δουν πώς θα στελεχωθούν αυτά σωστά με το αναγκαίο προσωπικό, πώς θα ταξιδεύουν τα βέλη σε ένα σύγχρονο και ασφαλές δίκτυο ανάλογο των ευρωπαϊκών, πώς θα λυθούν οριστικά τα θέματα ασφάλειας προσωπικού κι επιβατών από κρούσματα εγκληματικότητας και πώς τέλος αυτή η εταιρεία θα μπορέσει να λειτουργήσει σαν μία σύγχρονη ευρωπαϊκή εταιρεία μεταφορών και όχι στηριζόμενη στο φιλότιμο των υπαλλήλων της!
Τα βέλη και τα γυμναστήρια μπορούν να περιμένουν...
Mε γυμναστήριο και γραφείο τα μελλοντικά τρένα
Οι
Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι Deutsche Bundesbahn (DB) παρουσίασαν το «ιδεατό
τρένο», που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του επιβάτη της νέας,
ψηφιακής εποχής. Σε ένα διώροφο βαγόνι κανονικών διαστάσεων
τοποθετήθηκαν 22 επιμέρους τμήματα, καθένα από τα οποία έχει διαμορφωθεί
ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του επιβατικού κοινού.
Ένα
από αυτά έχει εξοπλιστεί για παράδειγμα με ποδήλατα γυμναστικής, σε
κάποιο άλλο σημείο έχουν δημιουργηθεί ατομικές καμπίνες για εχέμυθες
επικοινωνίες. Επίσης προβλέπεται μία μονάδα με παιχνιδομηχανές για
νεαρούς επιβάτες, μία οικογενειακή γωνιά με μεγάλο τραπέζι και
παιδότοπο, γραφεία με υπολογιστές, κλπ.
Ολοένα
περισσότεροι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν στη Γερμανία το τρένο για τις
καθημερινές μετακινήσεις τους, οπότε θα ήταν πραγματικά χρήσιμο, αν
μπορούσαν να αξιοποιήσουν αυτόν τον χρόνο για διάφορες δραστηριότητες.
Τα μέσα σταθερής τροχιάς προσφέρονται για κάτι τέτοιο, όμως στο μέλλον
θα πρέπει να βελτιώσουν τις παροχές τους για να προσελκύσουν επιβάτες,
καθώς θα αποκτήσουν σοβαρούς ανταγωνιστές με την εξάπλωση των αυτόνομων
οχημάτων.
Το
«ιδεατό τρένο» ξεκίνησε να υλοποιείται πριν ένα χρόνο από τους
Γερμανικούς Σιδηροδρόμους σε συνεργασία με ένα πρακτορείο σχεδιασμού και
το κόστος του συγκεκριμένου πρότζεκτ ανέρχεται σε περίπου ένα
εκατομμύριο ευρώ.
Θεωρείται
απίθανο, να δούμε κάποτε στο μέλλον μία αμαξοστοιχία με όλα αυτά τα
διαφορετικά τμήματα του πρωτότυπου βαγονιού. Το επόμενο βήμα θα είναι,
να δημιουργηθούν πιλοτικά βαγόνια με ορισμένες από αυτές τις προτάσεις,
π.χ. με ένα γυμναστήριο και με ένα γραφείο και να δοκιμαστούν από τους
πελάτες σε καθημερινή χρήση. Οι ιδέες, που θα αποδειχθούν περισσότερο
υποσχόμενες θα υλοποιηθούν στην πράξη και αναμένεται να αναβαθμίσουν τις
μετακινήσεις με σιδηρόδρομο.
Αυτά βλέπουμε και μας πιάνει μελαγχολία για τα επίπεδα υπηρεσιών των δικών μας σιδηροδρόμων.
https://www.reader.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου