Παρέμβαση
Σπίρτζη μετά τις απειλές του Σωματείου εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ (Μετρό,
ΗΣΑΠ, Τραμ) ότι θα αναστείλουν την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών έδωσε εντολή να παραπεμφθεί άμεσα στο Πειθαρχικό με το ερώτημα της απόλυσης όποιος εργαζόμενος της ΣΤΑΣΥ αρνηθεί να εκδώσει από αύριο ηλεκτρονικό εισιτήριο ή ηλεκτρονική κάρτα. Από το Βελιγράδι όπου έφτασε για επίσημη επίσκεψη μόλις ενημερώθηκε για την απόφαση του Σωματείου Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ να αναστείλουν την έκδοση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών ζήτησε να ενημερωθούν αμέσως οι εισαγγελικές Αρχές και να πράξουν τα δέοντα.
Ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών έδωσε εντολή να παραπεμφθεί άμεσα στο Πειθαρχικό με το ερώτημα της απόλυσης όποιος εργαζόμενος της ΣΤΑΣΥ αρνηθεί να εκδώσει από αύριο ηλεκτρονικό εισιτήριο ή ηλεκτρονική κάρτα. Από το Βελιγράδι όπου έφτασε για επίσημη επίσκεψη μόλις ενημερώθηκε για την απόφαση του Σωματείου Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ να αναστείλουν την έκδοση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών ζήτησε να ενημερωθούν αμέσως οι εισαγγελικές Αρχές και να πράξουν τα δέοντα.

