Σοβαρά ζητήματα λειτουργίας έχουν προκύψει τον τελευταίο καιρό στο σταθμό Λαρίσης, με αποτέλεσμα οι ουρές και ο εκνευρισμός επιβατών και υπαλλήλων να αποτελούν πλέον καθημερινό φαινόμενο.
Όπως πληροφορηθήκαμε από αξιόπιστη πηγή, στα πλαίσια αναδιοργάνωσης του σταθμού που αποφάσισε η διοίκηση, μειώθηκε περαιτέρω το προσωπικό, ενώ άλλαξε και η χωροταξική του διάταξη. Αυτό έφερε σαν αποτέλεσμα ένα πραγματικό αλαλούμ μεταξύ των επιβατών, μιας και όλα τα γκισέ εκδίδουν πλέον εισιτήρια για όλους τους προορισμούς. Έτσι λοιπόν επιβάτες για τον κεντρικό άξονα περιμένουν στην ίδια ουρά με τους επιβάτες του αστικού ιστού, δημιουργώντας ένταση, καθυστερήσεις και διαμαρτυρίες.



