Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Ατελείωτες ουρές και προβλήματα στον σταθμό των Αθηνών



Σοβαρά ζητήματα λειτουργίας έχουν προκύψει τον τελευταίο καιρό στο σταθμό Λαρίσης, με αποτέλεσμα οι ουρές και ο εκνευρισμός επιβατών και υπαλλήλων να αποτελούν πλέον καθημερινό φαινόμενο.
Όπως πληροφορηθήκαμε από αξιόπιστη πηγή, στα πλαίσια αναδιοργάνωσης του σταθμού που αποφάσισε η διοίκηση, μειώθηκε περαιτέρω το προσωπικό, ενώ άλλαξε και η χωροταξική του διάταξη. Αυτό έφερε σαν αποτέλεσμα ένα πραγματικό αλαλούμ μεταξύ των επιβατών, μιας και όλα τα γκισέ εκδίδουν πλέον εισιτήρια για όλους τους προορισμούς. Έτσι λοιπόν επιβάτες για τον κεντρικό άξονα περιμένουν στην ίδια ουρά με τους επιβάτες του αστικού ιστού, δημιουργώντας ένταση, καθυστερήσεις και διαμαρτυρίες.

Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Αποτελέσματα εκλογών ΠΜΚ - Αττικής




ΠΑΣΚ (Πολιτιστική συνεργασία)  -346 
Δίκτυο  (Πολιτιστική Πρωτοβουλία) - 287
ΔΑΚΕ  (Αναγέννηση) - 246
ΠΑΜΕ (ΔΕΣΚ) -186
Μαρτάκης Αντώνης (Ανεξάρτητος Υποψήφιος) - 60

Ελπίζουμε οι επόμενες εκλογές να διεξαχθούν με ενιαίο ψηφοδέλτιο, μακριά από κόμματα και παρατάξεις, καθώς μόνο τιμή δεν περιποιεί για τον πολιτισμό η κομματικοποίηση του...

Απίστευτο περιστατικό στον σταθμό του Προαστιακού στον Άγιο Ανδρέα- Η βάρδια του οδηγού έληξε και πρότεινε στους επιβάτες να πάνε με τα...πόδια

ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ
Είναι από αυτά που συμβαίνουν μόνο στην...Ελλάδα. Συνέβη πριν από λίγη ώρα στο σταθμό του Προαστιακού στον Άγιο Ανδρέα. Οι επιβάτες που είχαν ετοιμαστεί να επιβιβαστούν άκουσαν έκπληκτοι τον οδηγό της αμαξοστοιχίας που είχε μόλις καταφθάσει να τους ανακοινώνει ότι δεν θα ξεκινήσει ξανά το τρένο, καθώς η βάρδιά του έληξε και ο επόμενος δεν έχει πάει να τον αντικαταστήσει.
Στις διαμαρτυρίες δε των επιβατών που ματαίως περίμεναν στην στάση, απάντησε με την προτροπή "πηγαίνετε με τα πόδια, ή περιμένετε μια ώρα να έρθει το επόμενο".

Σκοτεινός και δύσβατος ο Σιδηροδρομικός Σταθμός

ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ – ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ

* Είσοδος περασμένων δεκαετιών-Χόρτα, σκουπίδια, λιγοστός φωτισμός, χαλασμένα πεζοδρόμια γύρω


Είναι ένας από τους μεγαλύτερους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς της Ελλάδας. Έχει κομβική σημασία καθώς εξυπηρετεί επιβάτες απ’ όλη τη Θεσσαλία που θέλουν να ταξιδέψουν προς Αθήνα ή Θεσσαλονίκη. Κι όμως η εικόνα του σε καμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει τον βαθμό της σημαντικότητας βάσει μάλιστα του αριθμού των ατόμων που επιλέγουν να μετακινηθούν με τρένο.
Λιγοστό φως, εικόνες εγκατάλειψης τόσο στο κεντρικό κτίριο όσο και δίπλα από αυτό. Σκουπίδια και χόρτα συνθέτουν ένα σκηνικό απαράδεκτο στο σημείο δίπλα από τον σταθμό και κάνουν τον χώρο όπου θεωρητικά υπάρχει ένα υπαίθριο μουσείο των σιδηροδρομικών να φαίνεται… χωματερή παλιών σιδηροδρομικών υλικών. Για την πόλη της Λάρισας η συνολική εικόνα σίγουρα δεν αποτελεί διαφήμιση.

ΠΕΠΕ: Ο ελληνικός σιδηρόδρομος, είτε αναπτύσσεται, είτε…. εκτροχιάζεται



Τις χρόνιες παθογένειες του ελληνικού σιδηροδρόμου ανέδειξε, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ).
Οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με αφορμή το τραγικό δυστύχημα στο Άδενδρο, κατήγγειλαν τη μη λειτουργία των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, τα οποία θα είχαν οδηγήσει στην αποτροπή του.

Επανέναρξη διεθνών σιδηροδρομικών δρομολογίων Θες/νίκη-Σκόπια–Βελιγράδι και Θες/νίκη-Σόφια –Βουκουρέστι


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε την επανέναρξη των διεθνών σιδηροδρομικών δρομολογίων από τη Θεσσαλονίκη προς Βελιγράδι, μέσω Σκοπίων και την καθιέρωση για τη θερινή περίοδο 2017 της υπηρεσίας προς Βουκουρέστι μέσω Σόφιας.
Τα διεθνή επιβατικά δρομολόγια θα ξεκινούν για τα Σκόπια και το Βελιγράδι καθημερινά από 02.06.2017, ενώ τα δρομολόγια για τη Σόφια και το Βουκουρέστι θα γίνονται μόνο κάθε Κυριακή επίσης από 04.06.2017.

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Άμεσα δημόσια διαβούλευση για το τρένο στην Πάτρα.


- Η απάντηση του Υπουργείου για Καστελόκαμπο
- "Η Πελοπόννησος θα ήταν Αφρική αν..."
Πρωτοβουλία δημόσιας διαβούλευσης με τους φορείς της πόλης και του Νομού αναλαμβάνει μέσα στον Ιούνιο η κυβέρνηση προκειμένου να υπάρξει συμφωνία για την τελική λύση διέλευσης του τρένου μέσα από την Πάτρα. \Αυτό αποκαλύπτει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θανάσης Βούρδας.