Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Επιστολή από επιβάτη για την απόφαση της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταργήσει όλα τα δρομολόγια

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ως οφείλουμε, επιστολή από επιβάτη που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του. Στην διάθεση μας φυσικά έχουμε τα πλήρη στοιχεία του, τα οποία ο ίδιος μας γνωστοποίησε και που δεν επιθυμεί να δημοσιοποιηθούν. Εμείς σεβόμαστε την επιθυμία του και δημοσιεύουμε την επιστολή του.

Ακολουθεί η επιστολή:

Είμαι περιστασιακός χρήστης του σιδηρόδρομου για πάνω από 15 χρόνια και καθημερινός πλέον χρήστης του Προαστιακού τα τελευταία 4 χρόνια. Εκδίδω πάντα το εισιτήριο μου κανονικά ή την μηνιαία μου κάρτα και χρησιμοποιώ το μέσον προκειμένου να μετακινηθώ από το σπίτι μου στην εργασία μου και αντίστροφα.

Συμπάσχω κι εγώ με τα προβλήματα που κατά καιρούς αναφέρουν οι εργαζόμενοι και προσπαθώ να μην αγανακτώ με τις απεργίες, μιας και το ζητούμενο για όλους μας, επιβάτες και προσωπικό, είναι η βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης μας και η επίτευξη της μέγιστης ασφάλειας.
Διαβάζοντας το τελευταίο δελτίο τύπου που εξέδωσαν οι μηχανοδηγοί χάρηκα γιατί διαπίστωσα πως είχαν μεριμνήσει για όλους εμάς που μετακινούμαστε καθημερινά στις δουλειές μας, επιλέγοντας ώρες στάσεων που δεν θα μας δυσχέραιναν την μετακίνηση στην εργασία μας.
Δυστυχώς όμως εντελώς απρόσμενα, έρχεται η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η αριστερή διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και καταργεί όλα τα δρομολόγια για τρεις συνεχόμενες ημέρες. Ακόμα και τον Προαστιακό που βάση των ωρών που εξαγγέλθηκαν οι στάσεις, θα μπορούσε να εξυπηρετήσει χιλιάδες σαν και μένα εργαζόμενους. Αφού ξεπεράσω τον χαρακτηρισμό «αριστερή» και τι θα έπρεπε αυτό να συνεπάγεται για τον απλό πολίτη, διερωτώμαι ειλικρινά ποιον θέλει να τιμωρήσει με αυτή της την απόφαση η διοίκηση;
Θέλει να τιμωρήσει κάποιους συνδικαλιστές ενδεχομένως, επειδή την εκθέτουν σε θέματα λειτουργίας και ασφάλειας; Θέλει να επιδείξει πυγμή; Δεν ξέρω ειλικρινά τι θέλει…
Αυτό πάντως που καταφέρνει είναι να τιμωρήσει όλους εμάς τους καθημερινούς της επιβάτες, που παρά τα όσα συμβαίνουν, εξακολουθούμε να επιλέγουμε σαν μέσο μεταφοράς μας τον Προαστιακό…
Ειλικρινά κύριοι αν είχατε την παραμικρή αριστερή συνείδηση, αν είχατε την παραμικρή ιδέα για το τι ακριβώς διοικείτε, ένα δημόσιο αγαθό δηλαδή, θα έπρεπε να είχατε ήδη παραιτηθεί!
Ειλικρινά θα ήθελα να γνωρίζω τι γνώμη έχει για το ζήτημα ο υπουργός, ο οποίος έχει επιδείξει κατά καιρούς ευαισθησία σε θέματα που αφορούν μεγάλες ομάδες πολιτών. Ελπίζω έστω και την ύστατη στιγμή να παρέμβει και να ακυρώσει τις ακατανόητες αποφάσεις μίας ανάλγητης κοινωνικά διοίκησης.
Ένας αγανακτισμένος επιβάτης

Υ.Γ. Δεν αναγράφω τα πραγματικά στοιχεία μου καθώς με την έκδοση των νέων καρτών βρίσκονται αποθηκευμένα στα αρχεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Φυσικά τα έχω γνωστοποιήσει στους αρμόδιους του blog, τους οποίους παρακαλώ να σεβαστούν την επιθυμία μου για ανωνυμία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου