Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Μετά από 13 χρόνια λειτουργίας ο Προαστιακός γίνεται το νέο Μέσο Σταθερής Τροχιάς της Αθήνας.

Χρειάστηκε να περάσουν 13 χρόνια από το πρώτο δρομολόγιο, για να μπορεί να χαρακτηριστεί ως "κανονικός" ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Αθήνας.
Η ολοκλήρωση των "αιώνιων" έργων, όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση μέχρι τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό, επέτρεψε από εχθές τη δρομολόγηση ηλεκτροκίνητων τρένων τα οποία θα έχουν όλα ως αφετηρία τον Σταθμό της Αθήνας.


To μήνυμα της νέας προέδρου της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, Ιωάννας Τσιαπαρίκου


   
Η γεωγραφική θέση της χώρας μας, η ανάπτυξη των λιμένων και των θαλάσσιων μεταφορών αποτελεί σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα για την παράλληλη ανάπτυξη του σιδηροδρομικού κλάδου ως αναπόσπαστο μέρος των συνδυασμένων μεταφορών.
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων καλείται να διαδραματίσει έναν ιδιαίτερο ρόλο μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων στις σιδηροδρομικές μεταφορές. Αυτόν του θεματοφύλακα της ασφάλειας, της διαφάνειας, της δίκαιης και ίσης μεταχείρισης.

Δελτίο Τύπου Σωματείου μηχανοδηγών για την ηλεκτροκίνηση στην Αθήνα

Μετά από 13 χρόνια αναμονής ο Κεντρικός Σταθμός Αθηνών συνδέθηκε με το δίκτυο ηλεκτροκίνησης!
Πρόκειται για ακόμα ένα έργο που αναβαθμίζει σημαντικά την ποιοτική μετακίνηση χιλιάδων συμπολιτών μας με το σιδηρόδρομο, το πλέον ασφαλές, οικονομικό και οικολογικό μέσο μεταφοράς.
Το Σωματείο μας χαιρετίζει την εξέλιξη αυτή καθώς διαχρονικά στηρίζει την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου. Ελπίζουμε να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν τα έργα που
βρίσκονται σε εξέλιξη εδώ και δεκαετίες, προκειμένου οι συμπολίτες μας να βιώσουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ο σιδηρόδρομος, χωρίς να λησμονούμε τη συμβολή του μέσου στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

Ο Προαστιακός, ο «κοιμώμενος γίγαντας» των αστικών/υπεραστικών μεταφορών


  
Έπειτα από καθυστερήσεις ετών και παλινωδίες, εγκαταστάθηκε η ηλεκτροκίνηση στο σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών, επιτρέποντας στον Προαστιακό να επανασχεδιάσει και αναβαθμίσει το πλέγμα δρομολογίων του.
Πλέον, οι επιβάτες θα μπορούν να μεταβούν απευθείας, από το κέντρο της Αθήνας, στο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, στο Κιάτο και τη Χαλκίδα, με ηλεκτροκίνητα τρένα και χωρίς μετεπιβιβάσεις.

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Νέος χάρτης γραμμών και δρομολογίων στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Αθήνας από την Κυριακή 30 Ιουλίου 2017.


Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση


Από την Κυριακή 30 Ιουλίου 2017 επέρχονται σημαντικές αλλαγές στα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας, μετά την ολοκλήρωση των έργων της ηλεκτροκίνησης στο Κεντρικό Σταθμό Αθηνών (Σταθμό Λαρίσης) που βελτιώνουν σε μεγάλο βαθμό τις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού.

Στα τέλη υποδομής στηρίζονται οι ελπίδες του ΟΣΕ. Συρρίκνωση λειτουργικών ζημιών το 2016

Συρρίκνωση λειτουργικών ζημιών (EBITDA) πέτυχε ο ΟΣΕ (μητρική εταιρεία) το 2016. Οι λειτουργικές ζημιές ανήλθαν στα 11,9 εκατ., μειωμένες κατά 71,9%, σε σχέση με το 2015.
Αντίστοιχα, τα έσοδα μειώθηκαν, σε σύγκριση με το 2015, κατά
7 εκατ. ή 9,1%, λόγω μείωσης των εσόδων από παρεπόμενες υπηρεσίες.
Τα έσοδα έφτασαν τα 69,6 εκατ., εκ των οποίων τα 45 εκατ. αποτελούν κρατική επιδότηση και τα 21 εκατ. τέλη υποδομής. Ως γνωστόν, ο ΟΣΕ δεν έχει πλέον έσοδα από τη συντήρηση και ενοικίαση τροχαίου υλικού, καθώς οι εν λόγω αρμοδιότητες μεταφέρθηκαν στην ΕΕΣΣΤΥ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ.

Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη;


Μαθαίνουμε πως μεγάλη συζήτηση γίνεται πίσω από κλειστές πόρτες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά με κάποιον εργαζόμενο που ήρθε από το υπουργείο Παιδείας με σύμβαση εργασίας, δεξί χέρι του διευθύνοντα συμβούλου.
Ο συγκεκριμένος αδρά αμειβόμενος υπάλληλος - στέλεχος κατηγορείται από πολλούς για τους τρόπους του, ειδικά προς το μόνιμο προσωπικό της εταιρείας. Λέγεται πως αρκετές φορές ξεπερνά τα όρια του αγενή και περνά σε αυτά του υβριστή... Οι ψίθυροι αναφέρουν πως το γεγονός πως ασκεί γενικό κουμάντο στα πάντα, κάτι σαν γενικός διευθυντής δηλαδή, τον έχει κάνει να παραφέρεται συχνά, προκαλώντας έντονη δυσφορία σε πολλούς...