Χρειάστηκε να περάσουν 13 χρόνια από
το πρώτο δρομολόγιο, για να μπορεί να χαρακτηριστεί ως "κανονικός" ο
Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Αθήνας.
Η ολοκλήρωση των "αιώνιων" έργων, όσον
αφορά την ηλεκτροκίνηση μέχρι τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό,
επέτρεψε από εχθές τη δρομολόγηση ηλεκτροκίνητων τρένων τα οποία θα
έχουν όλα ως αφετηρία τον Σταθμό της Αθήνας.






