Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Το τρένο ξεκίνησε από τη Λάρισα και έμεινε στο Βελεστίνο μέσα στον καύσωνα





Μεγάλη ταλαιπωρία για τους 40 επιβαίνοντες στη γραμμή Λάρισας - Βόλου

ΣΧΟΛΙΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ: Δυστυχώς για άλλη μία φορά αποδεικνύεται η ανευθυνότητα όσων εκθέτουν καθημερινά την εικόνα του σιδηρόδρομου για τον οποίο έχουν απομείνει να πασχίζουν οι ελάχιστοι εργαζόμενοι που άφησαν οι διαχρονικές πρακτικές των κυβερνήσεων


«Ψυχρολουσία» για 40 περίπου επιβάτες του τρένου που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισας- Βόλου χθες αργά το μεσημέρι. Εγκλωβίστηκαν στο Βελεστίνο, με τη θερμοκρασία να έχει χτυπήσει κόκκινο, καθώς ο υδράργυρος είχε σκαρφαλώσει τους 38 βαθμούς Κελσίου.
Οι επιβάτες έμειναν αμανάτι για περίπου 50 λεπτά μέχρι να φτάσει άλλη μηχανή για να κινηθεί ξανά το τρένο.
Επίσημα ο ΟΣΕ και ειδικότερα ο σταθμάρχης Λάρισας,  έκανε λόγο για μηχανική βλάβη στο τρένο, διαψεύδοντας πληροφορίες που διαδόθηκαν από στόμα σε στόμα μεταξύ των επιβατών πως το τρένο έμεινε… από καύσιμα.
Η αμαξοστοιχία 1578 εκτελούσε το δρομολόγιο από Λάρισα προς Βόλο. Στο Βελεστίνο το τρένο σταμάτησε για να επιβιβαστούν άλλοι δύο επιβάτες. Οι πόρτες έκλεισαν και η αμαξοστοιχία ήταν έτοιμη να ξεκινήσει. Εις μάτην όμως. Πέντε περίπου λεπτά αργότερα άνοιγαν ξανά οι πόρτες και οι επιβάτες άρχισαν να αποβιβάζονται ένας- ένας. Η αμαξοστοιχία είχε «καθηλωθεί» πάνω στις ράγες και ήταν αδύνατο να ξεκινήσει.
Την ίδια ώρα έξω, η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούσαν στην περιοχή στην «καρδιά» του μεσημεριού.
Οι επιβάτες ενημερώθηκαν πως ο ΟΣΕ ειδοποιήθηκε σχετικά για τη βλάβη και ότι νέα μηχανή θα μεταβεί από τη Λάρισα στον σταθμό του Βελεστίνου για να παραλάβει τους επιβάτες.
Αυτό προϋπόθετε όμως αναμονή τουλάχιστον 50 λεπτών, γεγονός που ανάγκασε πολλούς επιβάτες να ζητήσουν τη συνδρομή συγγενών και φίλων προκειμένου να αναχωρήσουν με ιδιωτικά ΙΧ από το Βελεστίνο για τον Βόλο.
Οι υπόλοιποι που αποβιβάστηκαν κυριολεκτικά «στο πουθενά» για να προστατευθούν από τις ακτίνες του ήλιου που έκαιγε, αναζήτησαν λίγο ίσκιο στο κτήριο που στεγαζόταν παλιά το σταθμαρχείο του Βελεστίνου και το οποίο εδώ και χρόνια παραμένει κλειστό. Στον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου το τρένο έφτασε μετά τις 4 το μεσημέρι, με τους επιβάτες που μετεπιβιβάστηκαν σε αυτό, να είναι κατάκοποι και ταλαιπωρημένοι.

Πηγή: http://www.thessaliatv.gr

Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Λαμία: «Έσπειρε» φωτιές το τραίνο τα ξημερώματα

       Λαμία: «Έσπειρε» φωτιές το τραίνο τα ξημερώματα    

Πρόλαβαν το κακό τα ξημερώματα της Τρίτης (4/7) οι πυροσβέστες στην περιοχή Λυγαριά έξω από τη Λαμία.
Το διερχόμενο τραίνο φέρεται να σκόρπισε φωτιές στο διάβα του, κάτι που επαναλαμβάνεται συνεχώς τα τελευταία μνημονιακά χρόνια που ο καθαρισμός - συντήρηση των γραμμών γίνεται περιστασιακά και όταν παρατηρηθεί το κακό.

Ξαφνική απόφαση για μεταφορά στις νέες αποβάθρες

Ελπίζουμε η ξαφνική απόφαση για την αυριανή αλλαγή στις αποβάθρες, να μην επιφέρει μεγαλύτερα προβλήματα στον πολύπαθο τον τελευταίο καιρό σταθμό Αθηνών και να μην δημιουργήσει ένταση και εκνευρισμό σε επιβάτες και προσωπικό. Μακάρι οι αρμόδιοι αυτή τη φορά να έχουν προνοήσει, έχοντας σχεδιάσει τα πλάνα τους καλύτερα...


Αποτέλεσμα εικόνας για σταθμός λαρίσης




Ανακοίνωση 04/07/217

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από αύριο Τετάρτη 5.7.2017 και μέχρι νεωτέρας αλλάζουν οι αποβάθρες αναχώρησης/άφιξης των τραίνων στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών (Λαρίσης), λόγω των έργων που εκτελεί η αρμόδια σιδηροδρομική εταιρία για την αναβάθμιση του δικτύου με τη δημιουργία υποδομών ηλεκτροκίνησης.

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Το σεβασμό(!!!) του κατέθεσε στην τηλεόραση ο κος Δένδιας για τη νεκρή εργάτρια της καθαριότητας...




Όπως φαίνεται το νεοφιλελεύθερο μπλοκ στην Ελλάδα έχει χάσει κάθε μέτρο πλέον...
Το σεβασμό(!!!) του κατέθεσε δημόσια ο γνωστός στο πανελλήνιο κος Δένδιας για τη νεκρή εργάτρια καθαριότητας που πέθανε στα 62 της χρόνια μαζεύοντας σκουπίδια, εργαζόμενη διπλοβάρδια μέσα στο ίδιο 24ωρο.

ΕΡΓΟΣΕ: Μάχη για να σωθούν κοινοτικοί πόροι 90 εκατ.


Ο διαγωνισμός για το σιδηροδρομικό τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο «σέρνεται» επί σχεδόν τρία χρόνια εν μέσω απανωτών προσφυγών από την Πόρτο Καρράς του ομίλου Κ. Στέγγου που είχε αρχικώς είχε επιλεγεί ως προσωρινός ανάδοχος.
Σήμερα κρίνεται η τύχη ενός από τα μεγαλύτερα σιδηροδρομικά έργα της τελευταίας τριετίας, του τμήματος Ψαθόπυργος - Ρίο, ύψους 174.000.000 ευρώ, το οποίο έχει εμπλακεί σε πολυετείς δικαστικές περιπέτειες. Το μεσημέρι συνεδριάζει το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ προκειμένου να αποφασίσει τι θα κάνει καθώς η σύμβαση πρέπει να υπογραφεί μέχρι τις 10 Αυγούστου. Σε διαφορετική περίπτωση η Ελλάδα χάνει περί τα 90.000.000 ευρώ κοινοτικών κονδυλίων.

Περιορίζονται τα δρομολόγια του Προαστιακού Πειραιάς – Χαλκίδα – Πειραιάς


Αναστέλλονται, από την Κυριακή 2 Ιουλίου 2017 και μέχρι νεωτέρας, ορισμένα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας, στη γραμμή Πειραιάς – Χαλκίδα – Πειραιάς, λόγω της μειωμένης επιβατικής κίνησης που παρατηρείται κάθε χρόνο κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου.

Θριάσιο, Θεσ/νίκη, Αλεξανδρούπολη, Λάρισα: Τα Ε/Κ που υπόσχεται η ΓΑΙΑΟΣΕ


Το πλάνο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και της ΓΑΙΑΟΣΕ για το μέλλον τεσσάρων Εμπορευματικών Κέντρων, προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ, που στόχο έχει να μετατρέψει τη χώρα σε διεθνές logistics hub, με την αξιοποίηση της γεωστρατηγικής της θέσεις, μέσω της ανάπτυξης των υποδομών, παρουσιάζει η Ναυτεμπορική.
Συγκεκριμένα, στην παραχώρηση μέσω διαγωνισμών τριών ακόμη εμπορευματικών κέντρων, σε Θεσσαλονίκη (Στρ. Γκόνου),