Από
ότι φαίνεται, τόσο στο εσωτερικό της κυβέρνησης, όσο και στο υπουργείο
Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζουν να υπάρχουν εισηγήσεις για την ίδρυση
και λειτουργία ελληνικής σιδηροδρομικής εταιρείας μετά την εξαγορά της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους Ιταλούς της FSI.
«Πέρα από το ρόλο του διαχειριστή υποδομής, ο Οργανισμός οφείλει να
επεκτείνει τη δράση και λειτουργία του και να εμπλακεί με τη μεταφορά
επιβατών», ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΣΕ, Γιώργος Αποστολόπουλος, στην
ημερίδα «Οι Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες ως κοινωνικό αγαθό – Παρόν και
προοπτικές», που διοργάνωσε το Εργατικό Κέντρο Αθήνας.
«Αυτός είναι ο στόχος μας, είτε σε συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ, είτε με τη τοπική αυτοδιοίκηση», υπογράμμισε ο κ. Αποστολόπουλος, σημειώνοντας ότι η Ελλάδα αποτελεί τη μοναδική ευρωπαϊκή χώρα χωρίς κρατική σιδηροδρομική εταιρεία στο υπεραστικό τμήμα.
Φ. Φωτ.
«Αυτός είναι ο στόχος μας, είτε σε συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ, είτε με τη τοπική αυτοδιοίκηση», υπογράμμισε ο κ. Αποστολόπουλος, σημειώνοντας ότι η Ελλάδα αποτελεί τη μοναδική ευρωπαϊκή χώρα χωρίς κρατική σιδηροδρομική εταιρεία στο υπεραστικό τμήμα.
Φ. Φωτ.
metafprespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου