Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Δελτίο Τύπου από το Σωματείο της ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά με τον καύσωνα




                                                                                                                            ΑΘΗΝΑ 29/6/2017
                                                           

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

   
Mε την από 29/6/2017 επιστολή μας προς την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπενθυμίσαμε ότι κατά τις περιόδους επικράτησης υψηλών θερμοκρασιών δημιουργούνται πολλά προβλήματα στις αμαξοστοιχίες λόγω της μη επαρκούς συντήρησης τους.

Κορκολής: Στα 3,5 δισ ευρώ τα κονδύλια από ΕΣΠΑ και ΕΤΕΠ για ενίσχυση των σιδηροδρομικών υποδομών.


"Πάνω από 2 δις δημόσια δαπάνη από το ΕΣΠΑ θα κατευθυνθεί για σιδηροδρομικές υποδομές. 
Αν προσθέσουμε εδώ τη γενναία χρηματοδότηση που δίνει η ΕΤΕπ στα έργα Μετρό θα πρέπει να υπολογίσουμε 1,5 δις επιπλέον για σιδηροδρομικές υποδομές" υπογράμμισε ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, Παναγιώτη Κορκολής μιλώντας σε φόρουμ με θέμα " Επενδύοντας στις σιδηροδρομικές μεταφορές"

Θ. Βούρδας: Ο σιδηρόδρομος βγαίνει από μια ιδιότυπη απομόνωση και περνά στην πρώτη γραμμή


    
Σύμφωνα με τον κ. Βούρδα, «μετά από πολλά χρόνια ο σιδηρόδρομος βγαίνει από μια ιδιότυπη απομόνωση και απαξίωση και περνά στην πρώτη γραμμή, «οδηγώντας» το βαγόνι της ανάπτυξης».
Αυτό, διότι τα έργα εκσυγχρονισμού του δικτύου ολοκληρώνονται, σε συνδυασμό με τη δημιουργία εμπορευματικών κέντρων και τη σύνδεσή τους με το σιδηροδρομικό, λιμενικό και οδικό δίκτυο.
Η ομιλία του Θ. Βούρδα

Στο υπερΤαμείο ΟΑΣΑ, ΟΣΕ, ΕΛΤΑ και το 25% του «Ελ. Βενιζέλος». Ο κατάλογος των ΔΕΚΟ


  
Τον κατάλογο των ΔΕΚΟ που αναμένεται να περάσουν στο υπερταμείο (Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας) ανακοίνωσε, στη Βουλή, η διευθύνουσα σύμβουλος Ουρανία Αικατερινάρη, ενώ ο πρόεδρος του υπερΤαμείου Γιώργος Διαμαντόπουλος προανήγγειλε ότι οι ελλειμματικές ΔΕΚΟ ενδέχεται να οδηγηθούν προς ιδιωτικοποίηση, εάν και κάτι τέτοιο δεν είναι η πρώτη επιλογή.

Έκλεισε ακόμα ένα «μέτωπο» για την μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εγκρίθηκε αποζημίωση 49,6 εκατ. για τις άγονες γραμμές


  
Μετά την απαλλακτική απόφαση της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις, το υπουργείο Μεταφορών ενέκρινε αποζημίωση 49,66 εκατ. για την «Παροχή Δημόσιας Υπηρεσίας» ή αλλιώς, για τη διεξαγωγή των άγονων δρομολογίων του 2016.
Υπενθυμίζεται ότι, στις αρχές Ιουλίου αναμένεται η υπογραφή της συμφωνίας για τη μεταβίβαση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

Καταγγέλλει την διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ το σωματείο του Λαρισαικού για μη εφαρμογή όρου της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας


Στην ανακοίνωση του ο  Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών "Λαρισαϊκός"αναφέρει: 
"Στην συνάντηση που είχαμε αρχές Μαΐου με θέμα την μη εφαρμογή του άρθρου 9 της ΣΣΕ 2016-2018 η δέσμευση ,που μας είχατε δώσει ήταν ότι η εφαρμογή του συγκεκριμένου άρθρου θα έχει αναδρομική ισχύ. 

Προαστιακός Πάτρας: Τρένα "ταλαιπωρημένα", δρομολόγια με καθυστέρηση και "Αθηναϊκή" αδιαφορία

Μετά κόπων και βασάνων ολοκληρώνονται καθημερινά τις ώρες αιχμής τα δρομολόγια του προαστιακού σιδηροδρόμου στην Πάτρα.
Τα τρένα του ΟΣΕ αντιμετωπίζουν συνεχώς προβλήματα, με αποτέλεσμα
να υπάρχουν ολιγόλεπτες καθυστερήσεις στα δρομολόγια και να κυριαρχεί η αίσθηση πως αργά ή γρήγορα οι μηχανές των τρένων θα πάψουν να λειτουργούν.


Το «pelop.gr» επικοινώνησε με τον σταθμό του ΟΣΕ στην Πάτρα ώστε να λάβει γνώση για τα συμβάντα τα οποία έχουν θορυβήσει το επιβατικό κοινό, καθώς δεν είναι λίγοι αυτοί που έχουν «τρομάξει» πως θα μείνουν χωρίς προαστιακό τις μέρες του καλοκαιριού.