Εξέθεσαν ΑΥΤΗΝ την ΓΣΕΕ, μίκρυναν και άλλο ΑΥΤΗΝ την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών - Δεινή ήττα στην Τριμερή.
Την
φωτογραφία αριστερά να την θυμούνται οι μηχανοδηγοί για να μην ξεχνούν
ποιοι συνδικαλιστές σήμερα χρησιμοποιώντας την καρέκλα τους σε ΠΟΣ και
ΓΣΕΕ προσπάθησαν να αμφισβητήσουν την
διαπραγματευτική δυνατότητα του Σωματείου μας, ποιοι έφεραν στο ίδιο τραπέζι και ΑΠΕΝΑΝΤΙ σιδηροδρομικούς.
Σήμερα το σύστημα του χτες ξεβρακώθηκε στα μάτια όλων των μηχανοδηγών.
Σε μια φωτογραφία,αυτά που υποψιαζόμασταν δεκαετίες αλλά κάποιοι προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι δεν ισχύουν.

