Στόχος της συνάντησης σύμφωνα με το υπουργείο, η Αρχή έστω και τώρα
να δηλώσει δημόσια εάν επιτρέπει την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης για το
ηλεκτρονικό εισιτήριο
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καλεί την
Παρασκευή 3 Νοεμβρίου στις 2 μμ, σε δημόσια συνάντηση την Αρχή
Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, τον ΟΑΣΑ και την ανάδοχο
εταιρεία του ΑΣΣΚ, τους φορείς δηλαδή που συμμετείχαν στις συζητήσεις
για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τον τρόπο έκδοσης του.


