Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Προσωρινή διακοπή της σιδηροδρομικής γραμμής Λειανοκλαδίου – Παλαιοφάρσαλου. Μετεπιβίβαση σε λεωφορεία


        

Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

Η Αθήνα υποδέχεται και πάλι τα μεγάλα έργα




Μετά από 12 χρόνια με μεγάλα έργα σε όλη την Περιφέρεια το κέντρο των νέων μεγάλων Υποδομών της χώρας επιστρέφει στην Αττική με την Θεσσαλονίκη να μπαίνει στο κάδρο επίσης.
Την περίοδο 2004-2017 όλο το βάρος για νέα έργα μετατοπίστηκε στην κατασκευή των αυτοκινητόδρομων που θα καλύπτουν την Ηπειρωτική Ελλάδα, έργα που εκτελούνται ακόμα και σήμερα, ενώ εκατοντάδες, άλλα έργα είχαν ως στόχο η Περιφέρεια να πλησιάσει σε υποδομές την Αθήνα αλλά και άλλες Ευρωπαϊκές Περιφέρειες.
Αυτός ο στόχος λίγο-πολύ έχει επιτευχθεί και απομένουν κάποια νέα συμπληρωματικά έργα και το κέντρο βάρους επιστρέφει κατά βάση στην Αθήνα.

Εγκαινιάστηκαν ο ανακαινισμένος σιδηροδρομικός σταθμός Αθηνών και ο σταθμός του Ζεφυρίου


 
Τον ανακαινισμένο σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών («Σταθμός Λαρίσης») και το νέο σταθμό του Ζεφυρίου εγκαινίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, με αφορμή την ολοκλήρωση και λειτουργία των καινούργιων αποβάθρων και τεσσάρων νέων ηλεκτροκινούμενων γραμμών.
Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ευτυχής που ολοκληρώθηκε το έργο στον σταθμό Λαρίσης, μετά από εργασίες που διήρκεσαν πάνω από 10 χρόνια, σημειώνοντας ότι η κατάσταση των σιδηροδρομικών υποδομών ήταν τραγική.

Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Εγκαινιάζονται οι σιδηροδρομικοί σταθμοί σε Αθήνα και Ζεφύρι


Σήμερα Τετάρτη 2 Αυγούστου ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης με αφορμή την ολοκλήρωση και τη λειτουργία των καινούργιων αποβαθρών και των τεσσάρων νέων ηλεκτροκινούμενων γραμμών, θα επιθεωρήσει και θα εγκαινιάσει τους νέους σύγχρονους Σταθμούς Αθηνών (Σταθμός Λαρίσης) και Ζεφυρίου.
Το πρόγραμμα της επίσκεψης έχει ως εξής:
-11:00: Άφιξη κ. Υπουργού στο Σταθμό Αθηνών (στην κεντρική είσοδο)
– Προσφώνηση Υπουργού από τον ΓΓ κ. Βούρδα και σύντομη ομιλία Υπουργού.
– Περπάτημα μέσω στεγασμένου διαδρόμου προς την αποβάθρα Νο 4

Θάνος Βούρδας: Από τον Οκτώβριο ηλεκτροκίνητα τρένα από Αθήνα μέχρι Λιανοκλάδι




Ως μεγάλη μέρα για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο χαρακτήρισε την 30η Ιουλίου ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας από την προσωπική του σελίδα στο Facebook.
Όπως σημειώνει τα έργα για τον εκσυγχρονισμό του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας ξεκίνησαν το 2006, ενώ με την τελευταία σύμβαση που ο ίδιος υπέγραψε ως Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ μίλησε για "σπάσιμο" αυγών και αλυσίδων για να προχωρήσει το έργο.
Αναφέρθηκε επίσης και στη συνέχεια των έργων τους επόμενους μήνες όπου δήλωσε ότι το υπεραστικό τρένο τον προσεχή Οκτώβριο θα ξεκινά από την Αθήνα και θα φτάνει μέχρι το Λιανοκλάδι χωρίς αλλαγή μηχανής (θα γίνεται αλλαγή μόνο στο τμήμα Λιανοκλάδι-Παλαιοφάρσαλος), πως θα σταματήσουν επιτέλους από τον Σεπτέμβριο να μπαίνουν εμπορικά τρένα στην Αθήνα, ενώ προανήγγειλε για την ίδια περίοδο την προκήρυξη των έργων για τη Β`φάση του Κεντρικού Σταθμού Αθηνών (Στ.Λαρίσης) και την τετραπλή Σήραγγα Σεπολίων.

Αντίστροφη μέτρηση στο Σιδηρόδρομο: 11 μήνες για τη λειτουργία Αίγιο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη


Το ypodomes.com συνεχίζει την Αντίστροφη μέτρηση για την λειτουργία νέων τμημάτων του Σιδηρόδρομου στη χώρα. Μετά από πολλά χρόνια ...φαγούρας, φαίνεται πως πραγματικά ήρθε η ώρα η Ελλάδα να αποκτήσει και πάλι ένα σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο, μοντέρνο με νέους σταθμούς, μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη ταχύτητα. Από τα έργα που θα δείτε παρακάτω, περιμένουμε να οριοθετηθεί ο τελικός χρόνος, ο οποίος φαίνεται ότι θα είναι ο Ιούνιος 2018 που θα ολοκληρωθεί το τελευταίο τμήμα του Σιδηροδρομικού άξονα Αίγιο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη. Ωστόσο υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να δούμε αυτό το χρόνο να επιμηκύνεται προς το τέλος του επόμενου έτους. Με το σενάριο του Ιουνίου, τώρα είμαστε 14 μήνες πριν την ολοκλήρωση αυτού του ονείρου που θα μεταμορφώσει τις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας. Για να δούμε:

Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Προαστιακός: Σε 35 λεπτά στο αεροδρόμιο, σε 1 ώρα και 10 λεπτά στο Κιάτο και σε 1 ώρα και 15 λεπτά στη Χαλκίδα


   
Μια εκκρεμότητα που υπήρχε τα τελευταία 15 χρόνια έκλεισε, με τη λειτουργία των καινούργιων αποβαθρών των τεσσάρων καινούργιων ηλεκτροκινούμενων γραμμών”, τόνισε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Θανάσης Βούρδας, γενικός γραμματέας Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών, αναφερόμενος στην ολοκλήρωση των έργων της ηλεκτροκίνησης στο Κεντρικό Σταθμό Αθηνών.
Όπως εξήγησε “αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αλλάξουν και τα δρομολόγια. Γιατί αυτή τη στιγμή γίνονται τα δρομολόγια προς Κιάτο, Χαλκίδα και αεροδρόμιο απευθείας και χωρίς μετεπιβίβαση στις Αχαρνές, με ηλεκτροκίνητα τρένα.