Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Δελτίο Τύπου ΠΟΣ για την Εργατική Πρωτομαγιά

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συμμετέχει στην απεργία της ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ μαζί με όλους τους εργαζόμενους όλης της χώρας.
Για μια ακόμη φορά ο φετινός εορτασμός της ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ πραγματοποιείται κάτω από συνθήκες ακραίας και συνεχιζόμενης
λιτότητας που έχουν ως αποτέλεσμα τη διόγκωση της φτώχειας, της ανέχειας και της ανεργίας. 
Ήδη ξεπουλιέται η δημόσια περιουσία όπως Λιμάνια, Αεροδρόμια, Ενέργεια, Νερό, Συγκοινωνίες κ.α.

ΕΞΩΔΙΚΟ ΑΠΟ ΠΕΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ Ο.Σ.Ε. (Π.Ε.Π.Ε.), στη συνεδρίασή του που πραγματοποιήθηκε την 19-04-2017 αποφάσισε ομόφωνα
την κήρυξη και πραγματοποίηση απεργίας από ώρα 00.00 έως ώρα 23.59 της Δευτέρας 01-05-2017 του προσωπικού που απασχολείται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., σε ολόκληρο το δίκτυο αναφορικά με  τα δρομολόγια που αναχωρούν εκείνες τις ώρες.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ




Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμμετέχει στην απεργία της Εργατικής Πρωτομαγιάς και καλεί όλα της τα μέλη να λάβουν μέρος στις εκδηλώσεις μνήμης και αγώνα που θα πραγματοποιηθούν.

Λίγες ημέρες πριν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλάξει ιδιοκτησιακό καθεστώς και μέσα σε ένα διαρκές περιβάλλον λιτότητας οι σιδηροδρομικοί μαζί με όλες και όλους τους εργαζόμενους της Χώρας φωνάζουν:

ΦΤΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ!!!

ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών: Zήτω η εργατική Πρωτομαγιά

ΟΛΟΙ στις απεργιακές κινητοποιήσεις του ΠΑΜΕ σε κάθε πόλη.
Με τους εργαζόμενους όλων των χωρών για έναν κόσμο χωρίς εκμετάλλευση, πολέμους και προσφυγιά !

Η φετινή πρωτομαγιά μας βρίσκει σε μια περίοδο που η κυβέρνηση ετοιμάζεται να φέρει στη Βουλή νέο πακέτο μέτρων. Χρησιμοποιούν όλα τα μέσα για να περάσουν όλα αυτά τα μέτρα με όσο το δυνατό λιγότερες αντιδράσεις. Ισχυρίζεται ότι όλα τα μέτρα που ετοιμάζει είναι μέτρα που «θα επαναφέρουν τη σταθερότητα».  Όλα τα κόμματα που μαζί ψήφισαν το 3ο μνημόνιο σε συνεργασία με τους «θεσμούς» βάζουν το δικό τους λιθαράκι στην επίθεση που εδώ και χρόνια έχουν εξαπολύσει στα δικαιώματά μας. 

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φεύγει από την Καρόλου; Ο ΟΣΕ… συμφωνεί

Οι νέοι ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι Ιταλοί της FS είναι πολύ πιθανό να προχωρήσουν στην μετεγκατάσταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το μέγαρο του ΟΣΕ της οδού Καρόλου.

Οι Ιταλοί φαίνεται ότι επιθυμούν την μετεγκατάσταση, προκειμένου να
προσδώσουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ την εταιρική φιλοσοφία που εκείνοι επιθυμούν.

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Οι δρεζίνες ζεσταίνονται…για την κυκλοφορία τους στην παλιά σιδηροδρομική γραμμή των Τεμπών.


Ο ΣΠΙΡΤΖΗΣ ΘΕΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΟΣΕ
Ως μια πολύ καλή ευκαιρία για να γίνει ένα καθοριστικό βήμα στη λειτουργία της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής της Κοιλάδας των Τεμπών, που σημαίνει παράλληλα και αξιοποίηση της ευρύτερης περιοχής, «μεταφράζεται» η σημερινή ημέρα.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποιήσεις δρομολογίων, λόγω περιορισμένης κίνησης τις μέρες του Πάσχα




Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, το Μεγάλο Σάββατο, την Κυριακή και τη Δευτέρα του Πάσχα λόγω της προβλεπόμενης εξαιρετικά μειωμένης επιβατικής κίνησης –όπως κάθε χρόνο– σε ορισμένα τοπικά δρομολόγια και γραμμές του βασικού άξονα (Αθήνα – Θεσσαλονίκη), προχωρεί σε τροποποίηση των δρομολογίων της (όπως γίνεται και με άλλους συγκοινωνιακούς φορείς, ΜΕΤΡΟ, Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο, Λεωφορεία, Τρόλεϊ, κλπ).
Επίσης για τις υπόλοιπες μέρες των εορτών (εκτός του Μεγάλου Σαββάτου, της Κυριακής και της Δευτέρας του Πάσχα), αυξάνεται η χωρητικότητα των αμαξοστοιχιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών που μεταβαίνουν σε διάφορους προορισμούς για να περάσουν τις διακοπές του Πάσχα.
Αναλυτικά τα δρομολόγια τα οποία θα ανασταλούν είναι τα εξής: