Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συμμετέχει στην απεργία της ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ μαζί με όλους τους εργαζόμενους όλης της χώρας.
Για μια ακόμη φορά ο φετινός εορτασμός της ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ πραγματοποιείται κάτω από συνθήκες ακραίας και συνεχιζόμενης
λιτότητας που έχουν ως αποτέλεσμα τη διόγκωση της φτώχειας, της ανέχειας και της ανεργίας.
Ήδη ξεπουλιέται η δημόσια περιουσία όπως Λιμάνια, Αεροδρόμια, Ενέργεια, Νερό, Συγκοινωνίες κ.α.




