Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

ΠΡΟΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ‘ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ’.


Ερώτηση κατέθεσε στην Βουλή ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Θανάσης Θεοχαρόπουλος, προς τους Υπουργούς Υποδομών & Μεταφορών, Οικονομίας & Ανάπτυξης και Εξωτερικών για το σιδηροδρομικό δίκτυο και το σχέδιο της «σιδηροδρομικής εγνατίας».
Αναλυτικά η ερώτηση:

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Τέσσερις νεκροί από σύγκρουση τρένου με λεωφορείο στο Μισισίπι

Το τουριστικο λεωφορειο εκτοξευτηκε 91 μετρα μακρια απο το σημειο συγκρουσης.




Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και 35 τραυματίστηκαν χθες Τρίτη από σύγκρουση τρένου με λεωφορείο στην πολιτεία του Μισισίπι των ΗΠΑ. 

Το τουριστικό λεωφορείο εκτοξεύτηκε 91 μέτρα μακριά από το σημείο σύγκρουσης. Είχε κολλήσει στο σιδηρόδρομο για περίπου 10 λεπτά πριν τη σύγκρουση αλλά οι αρχές δεν είναι σίγουρες για το λόγο που συνέβη αυτό, η μηχανική βλάβη μπορεί να είναι μια αιτία όπως λένε. 

Συνολικά στο λεωφορείο επέβαιναν 43 άτομα, τρία εκ των οποίων σκοτώθηκαν ακαριαία. Παρά το γεγονός ότι το λεωφορείο ήταν για ώρα σταματημένο στις ράγες, οι επιβάτες είχαν παραμείνει μέσα σε αυτό. 

Οι διασώστες κατάφεραν να βγάλουν τους επιβάτες από τα παράθυρα έκτακτης ανάγκης ενώ τουλάχιστον ένα άτομο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ελικόπτερο. 

Το λεωφορείο κατευθυνόταν σε ένα από τα οκτώ καζίνο στο Biloxi. Ο δήμαρχος της περιοχής Andrew Gilich είπε πως αυτή ήταν μια τραγική μέρα για την πόλη. 

Από το πλήρωμα του τρένου, που ταξίδευε από τη Νέα Ορλεάνη στην Αλαμπάμα δεν τραυματίστηκε κανείς.

Πηγή: www.skai.gr

Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Οι αλλαγές που επιφέρει στην σιδηροδρομική αγορά το 4ο Σιδηροδρομικό Πακέτο




Σημαντικές αλλαγές επιφέρει στην σιδηροδρομική αγορά το 4ο Σιδηροδρομικό Πακέτο, με στόχο την περαιτέρω απελευθέρωση της αγοράς και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου.
Ειδικότερα, στο τέλος του 2016 ψηφίστηκε ο πυλώνας της αγοράς που αποτελούσε τμήμα του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου, η επεξεργασία του οποίου είχε ξεκινήσει από το 2013.
Συγκεκριμένα για τον πυλώνα της αγοράς ψηφίστηκαν τα ακόλουθα νομοθετήματα:

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Eικοσιτετράωρη απεργία σήμερα σε μετρό, ΗΣΑΠ, τραμ.

Σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων προχωρούν οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ (Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ) με αίτημα να μην προχωρήσει η νομοθετική ρύθμιση που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών μειώνοντας -όπως υποστηρίζει το Σωματείο- τα έσοδα της Εταιρείας, απαξιώνοντάς την και ανοίγοντας το δρόμο για να πωληθεί σε ιδιώτες. 

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Αντίστροφη μέτρηση στους Σιδηρόδρομους: 13 μήνες για τη λειτουργία Αίγιο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη


Το ypodomes.com εγκαινίασε από τον προηγούμενο μήνα την Αντίστροφη μέτρηση για την λειτουργία νέων τμημάτων του Σιδηρόδρομου στη χώρα. Μετά από πολλά χρόνια ...φαγούρας, φαίνεται πως πραγματικά ήρθε η ώρα η Ελλάδα να αποκτήσει και πάλι ένα σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο, μοντέρνο με νέους σταθμούς, μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη ταχύτητα. Από τα έργα που θα δείτε παρακάτω, έχει μπει ως τελικός χρόνος, ο Μάρτιος του 2018 που θα ολοκληρωθεί το τελευταίο τμήμα του Σιδηροδρομικού άξονα Αίγιο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη. Τώρα είμαστε 13 μήνες πριν την ολοκλήρωση αυτού του ονείρου που θα μεταμορφώσει τις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας. Για να δούμε:

Η ανακοίνωση των εργαζομέων (ΣΕΗΕΚ) για τις 24ωρες απεργίες στην ΣΤΑΣΥ



Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι, 
 
Υπάρχει ορατός κίνδυνος αυτή την περίοδο, με αφορμή την προσφάτως
ψηφισθείσα τροπολογία επί του άρθρου 5 § 1 του Ν. 3920/2011, η ΣΤΑΣΥ να κληθεί στο εξής να αναλάβει την αποπληρωμή του κόστους των τοκοχρεολυσίων της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Αυτό μεταφράζεται σε αρκετές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ (περίπου 80 ετησίως)!!!
 Με άλλα λόγια, θα πάψει να ισχύει η αυτάρκεια που μέχρι σήμερα η εταιρεία είχε ως «προσόν» (ήταν σε θέση να σηκώσει το βάρος της μισθοδοσίας των εργαζομένων…) - μια και εδώ και τρία τουλάχιστον χρόνια δεν έλαβε ούτε ένα ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό - κι έτσι να ανοίξει ο δρόμος ώστε η εκμετάλλευση των υποδομών (Λειτουργία και Συντήρηση) να περιέλθει σε τρίτους. Δηλαδή αυτό στην καλλίτερη περίπτωση σημαίνει τουλάχιστον αύξηση του εισιτηρίου!!!
Τα Σωματεία μας, μετά από απόφαση των ΔΣ, εν όψει αυτής της καταστροφικής συμφωνίας και επειδή τον τελευταίο καιρό βλέπουμε παράξενες συμπεριφορές που αφορούν στη στοχοποίηση της Εταιρείας, πραγματοποιούν 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση την Τετάρτη 1/3/17.
 Καθιστούμε σαφές το γεγονός πως αυτή τη στιγμή δε χωρούν μικροπολιτικές και μικροσυμφέροντα μεταξύ των συναδέλφων. Αυτό που πρόκειται να γίνει, δε θα αφορά τους λίγους αλλά ολόκληρη την επιχείρηση! Από τον τρόπο που θα σταθούμε έναντι των περιστάσεων εξαρτάται το εργασιακό μας μέλλον! Όποιος πιστεύει το αντίθετο ή πλανάται ή εξυπηρετεί άλλου είδους σκοπιμότητες!!!… 
Υ.Γ. Την Πέμπτη 2/3/17 και ώρα 11:00 π.μ., θα διεξαχθεί τακτική Γενική Συνέλευση ΣΗΕΚ (άρθρο 14 Καταστατικού του Σωματείου) στα γραφεία του Συνδικάτου, Αθηνάς 67 – 7ος όροφος. Πέραν των θεμάτων του άρθρου 14 (απολογισμός), θα υπάρξει ενημέρωση για τα τρέχοντα ζητήματα (τροπολογία επί του άρθρου 5 § 1 του Ν. 3920/2011) και λήψη απόφασης από τη Γ.Σ. για τη δράση του Σωματείου σε σχέση με αυτή τη ρύθμιση. 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
 
                    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                          Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
               
                    ΚΟΥΚΗΣ Χ.                                     ΔΗΜΑΣ Κ.

Προκήρυξη ΑΣΕΠ 3Κ/2017: 48 θέσεις στο Εθνικό Τυπογραφείο



Απεστάλη στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση η 3Κ/2017 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ,
που αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας σαράντα οκτώ (48) θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σχέση εργασίας