

Η ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα – Αθήνα –
Θεσσαλονίκη – Ειδομένη/Προμαχώνας, με διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή, σε
συνδυασμό με τη δραστηριοποίηση νέων εταιρειών, επιτρέπει στον
σιδηρόδρομο την αύξηση μεριδίων αγοράς, τόσο σε επιβάτες, όσο και σε
εμπορεύματα.
Η εν λόγω σύνδεση αποτελεί μια νέα όδευση, όπου οι συρμοί από τον λιμένα Ικονίου, μέσω του Θριασίου Πεδίου, αφού διέλθουν ανισόπεδα της Αττικής Οδού με τη νέα όδευση, θα καταλήγουν στον Σ.Σ. Σφίγγας (μετά τη Θήβα) και στον κύριο άξονα προς Θεσσαλονίκη.
Με αυτή τη χάραξη, οι εμπορευματικοί συρμοί από το Νέο Ικόνιο αποφεύγουν το σιδηροδρομικό τμήμα ΣΚΑ – Οινόη, που από πλευράς χωρητικότητας αναμένεται στο μέλλον να παρουσιάσει σημάδια κορεσμού, αλλά και το τμήμα ΣΚΑ – Λιόσια – Θριάσιο.
Φώτης Φωτεινός
Η εν λόγω σύνδεση αποτελεί μια νέα όδευση, όπου οι συρμοί από τον λιμένα Ικονίου, μέσω του Θριασίου Πεδίου, αφού διέλθουν ανισόπεδα της Αττικής Οδού με τη νέα όδευση, θα καταλήγουν στον Σ.Σ. Σφίγγας (μετά τη Θήβα) και στον κύριο άξονα προς Θεσσαλονίκη.
Με αυτή τη χάραξη, οι εμπορευματικοί συρμοί από το Νέο Ικόνιο αποφεύγουν το σιδηροδρομικό τμήμα ΣΚΑ – Οινόη, που από πλευράς χωρητικότητας αναμένεται στο μέλλον να παρουσιάσει σημάδια κορεσμού, αλλά και το τμήμα ΣΚΑ – Λιόσια – Θριάσιο.
Φώτης Φωτεινός
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου